Дивлячись, по якій програмі викладається матеріал. Проблема одна- діти цього віку хочуть грати. а уроки економіки - чудова можливість реалізувати цей аспект. Але, на жаль, саме зошитів для дітей не вистачає. Якщо вони є - дуже дорогі! Я намагаюсь ксерити свої розробки з цікавими кросвордами, схемамаи, але на два класи і на кожен урок -дуже накладно. Зарплата вчителя не дозволяє. Дуже шкода, що суспільство мало уваги приділяє такій науці як економіка. Вона не потрібна. Більше міністерство цікавить фізика, хімія, біологія. А вивчати економіку лише 35 годин-смішно! А потім ми говоримо, чому так погано живимо!!
Справа в тому, в тому році я почала вивчати економіку з учнями 5 класу по 1 годині"Подорож у світ економіки". А в 6 класі мені годин не дали -сказали що необхідно посилити математику. В цьому році з 5 я вивчаю знову "Подорож.." , сподіваюсь в 6 класі години не заберуть. А так , скоріш за все, необхідно викладати "основи споживчих знань". там можна з будь-якого класу, навіть через клас.
Я працюю в інтернаті. Більшість дітей - з малозабезпечених , неповних сімей, з села, напівсироти. І тому не всі здатні купити зошит за 2 грн. Я вже не говорю про друкований за 15-20. Доводиться щось вигадувати, моделювати! Ми ж вчителі!!