Главная | Мой профиль | Регистрация | Выход | Вход | RSS Понедельник, 29.04.2024, 03:29






 
200

Каталог файлов для учителя

Главная » Файлы » Экономика

В разделе материалов: 75
Показано материалов: 51-60
Страницы: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 »

матеріал можуть використовувати вчителі при підготовці до уроку
Наглядный материал | Просмотров: 1830 | Загрузок: 0 | Добавил: а1974а | Дата: 02.05.2009 | Рейтинг: 5.0/1 | Комментарии (0)




Наглядный материал | Просмотров: 1434 | Загрузок: 32 | Добавил: kseniy | Дата: 02.05.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (2)




План урока | Просмотров: 1103 | Загрузок: 62 | Добавил: kseniy | Дата: 02.05.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (1)




Наглядный материал | Просмотров: 1137 | Загрузок: 18 | Добавил: kseniy | Дата: 02.05.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (0)



Курс «Основи економіки» для учнів 8–9 класів за редакцією Л. Крупської покликаний дати дітям необхідні знання і навички для аналізу економічних подій у суспільстві, для розуміння реалій навколишнього світу, для усвідомлення меж можливого в економічній політиці. Використовуючи під час уроків матеріал підручника (Моя економіка: Підручник для уч. 8–9 кл. загальноосвіт. навч. заклад. з поглибл. вивч. економіки та для уч. 10-х кл. загально освіт. і гуманіст. профілів / Л. М. Кириленко, Л. П. Крупська, І. М. Пархоменко, І. Є. Тимченко.— К.: А. П. Н., 2001.— 320 с.) необхідно навчити учнів використовувати нормативно-правові акти та інші інформаційні документи. Використання інтерактивних технологій дозволяє вчителю підготувати учнів до адекватного сприйняття суспільства, виробництва, допомогти адаптуватися до життя в умовах ринкової економіки.
Автор пропонує два уроки для 8 класу з розділу «Вступ до економіки» і урок для 9 класу (розділ «Чи потрібна держава для розвитку ринку»).
Наглядный материал | Просмотров: 938 | Загрузок: 13 | Добавил: а1974а | Дата: 01.05.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (1)



Кожний урок повинен бути чітким щодо організації його проведення. Така чіткість уроку передбачає своєчасну і якісну підготовку; своєчасний і організований початок і завершення уроку; реалізацію навчальної програми; планування вчителем навчального процесу; старанність і активність учнів. Якість і ефективність уроку значною мірою залежать від усвідомлення учнями цільового компоненту навчання.
Наглядный материал | Просмотров: 1119 | Загрузок: 23 | Добавил: а1974а | Дата: 01.05.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (0)



Игра "Поведение потребителя"
Мета:
1. Засвоїти поняття «корисність», «функція корисності», «гранична корисність», «таблиця Менгера», «бюджет споживача», «ліквідність», «бартер».
2. Зрозуміти спосіб зображення функції корисності у вигляді таблиці Менгера.
Деловые игры на уроке | Просмотров: 2832 | Загрузок: 93 | Добавил: а1974а | Дата: 01.05.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (2)




Наглядный материал | Просмотров: 1247 | Загрузок: 72 | Добавил: kseniy | Дата: 28.04.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (2)



В презентации показаны способы защиты российской банкноты (на примере 100 рублей)
Презентации | Просмотров: 1377 | Загрузок: 33 | Добавил: kseniy | Дата: 28.04.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (0)



Личное
Добро пожаловать,

Гость!

Профиль | Сообщения ()
Мои материалы

Выход

«Методичний портал»



Расслабься ;-)



Наши друзья

Торезская специальная школа-интернат

Слово вчителя

Все для учащихся (экономика)

Симонівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Powered by BannerFans.com Мариупольский УВК "Лицей-школа № 14"

Веб-круг друзей



Освітній портал

2000 разработок для учителя
Сейчас на сайте:

Коментариев: 354
Сообщений на форуме: 41/127
Файлы для скачивания: 191
Статьи: 107




Нотя(36), KatiushkaMinato(32), королева(36), КуСя(28), Натка(39), trprt(36), ольчик(34), tuffy(40), Skif2503(44), Lama(41), sakramor(48), Леля(46), x-liza(30), Mariapro(35), oll1504(53), grib1(42), b@rsss(57), lila29(36), drf(58), tasha1051(50), chia(48)
Сегодня нас посетили:
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Copyright MyCorp © 2024
Сделать бесплатный сайт с uCoz